Bloggarkiv

tisdag 15 maj 2012

Tankar

Varför vill jag alltid veta vad killen jag kanske typ skulle kunna vara intresserad av tycker om mig? I vilket universum är det relevant?! Som med Mr. X. Tror jag att jag kommer gilla honom mer om han tycker om mig? Egentligen tycker jag ju inte om honom som person över huvud taget. Eller, inte "över huvud taget", det var att ta i - men jag skulle inte klara av att vara ihop med människan. Vi skulle clasha direkt... Men säg mig, varför sitter jag fortfarande och analyserar allt han gör och minsta lilla sak han säger (eller inte säger) till mig och gör mig själv desperat, patetisk och förtvivlad? Bara för att jag inte vet vad han tycker om mig?

Frida - VAD SPELAR DET FÖR ROLL?!

Ingen jävla roll alls, är svaret. Jag tänker medge nu att jag kanske har ett litet bekräftelsebehov som ligger och gnager nånstans, men jag får se till att hitta det någon annanstans. Förhoppningsvis hos en kille som jag tycker om - på både insidan och utsidan.

Hoppas kan man ju alltid.

Inga kommentarer: