Bloggarkiv

onsdag 30 november 2011

Mitt problem

Har varit singel i hela mitt liv. Vid 21 - snart 22 - års ålder känns det inte som att man kan dejta/vara ihop med någon i bara några veckor, då "räknas" det inte. Sånt höll man ju på med i grundskolan... Men se, inte jag, inte! Jag fördrev tiden med att vara extremt blyg istället!

Jag tycker att man måste få träna på att vara ihop med några innan man hittar den rätte, men det går inte ihop! För jag anser även att det finns en övre åldersgräns för dejtande av flera olika killar... Det känns som att man borde "lugna ner sig" någon gång efter 25-strecket.

Alltså; jag kommer inte att hinna ha en massa träningsförhållanden innan jag fyller 25, eftersom alla ska var längre än ett visst antal månader (och sen måste man ju räkna med tiden det tar att komma över killen också!) och med den farten jag har på att träffa killar just nu... Aa, då kan man nog säga att jag kommer dö ensam.

Antar att det bara är nåt man får acceptera. Det är lite synd, för det känns som att jag har ganska mycket att komma med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Aa, känner precis likadant.. det betyder att vi måste ha träningsförhållanden som varar i ett par månader, och palla det. Föresten, om vi har några träningsförhållanden innan så kommer vi ju att uppleva hur det är att ett förhållande tar slut. Kommer ihåg när *duvetvem* sa att han inte gillade mig längre, jag blev SKITDEPPIG. Vill inte uppleva det igen. Möh.

Tack för kommentaren i min bloggyy :)

/N :)