Bloggarkiv

onsdag 14 mars 2012

Grrr!

Blä, käkade alldeles för mycket taccos ikväll. Jag som tyckte jag höll mig så bra på min brunch som bestod av två rostade mackor med kaviar och ett glas vatten. Tog en halvtimmes promenad och senare på kvällen kom familjen över på tacco-mys. Jag käkade tre sprängfyllda med köttfärs, gräddfil, ost, guacamole, paprika, tomat, gurka, salsa och nachos. Blev så jävla mätt - kändes hemskt. Och jag som blev så glad när jag vägde mig efter att ha haft influensan i fem dagar. 71,8kg! Det betyder -2,2kg på fem dagar. Nu ska jag bara försöka hålla den nere, men om jag ska börja frossa så fort jag ser god mat så kommer det ju inte funka!

Min målvikt är just nu 69kg - bara för att se om jag har tillräckligt mycket disciplin för att komma ner till det innan sommaren (eller innan mitten av Maj då jag och Johanna åker till Alanya). Jag måste gå ner! Mer kaffe, mer promenader, mindre frossande!

Inga kommentarer: